تقویم

مدل‌های تقویم آماده و لایه باز جهت طراحی و چاپ تقویم و سررسید ۱۴۰۳

هر ساله با انتشار تقویم سال جدید توسط موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و شورای فرهنگ عمومی کشور، طراحان و سایت‌های مختلفی به ارائه و عرضه طرح های با کیفیت و خلاقانه‌ تقویم و سررسید را در اینترنت جهت چاپ می‌پرازند. تقویم ها در دو مدل‌ تقویم دیواری و تقویم رومیزی قابل طراحی و چاپ هستند و همچنین می‌توانند از نظر سبک  طراحی شامل موضوعات و ابعاد مختلف باشند. هر کدام از طرح های تقویم بنابر سلیقه و نوع کاربرد  جهت استفاده در منزل، محل کار، تبلیغات و …  انتخاب می‌شوند. در ادامه مطلب به معرفی فایل لایه باز تقویم و کاربرد آن در تسهیل و صرفه جویی هزینه‌های طراحی و چاپ تقویم می‌پردازیم.

کاربرد فایل لایه باز تقویم خام

فایل لایه باز تقویم یک قالب آماده تقویم است که توسط یک طراح متخصص به صورت استاندارد طراحی شده و جهت چاپ فوری تقویم دیواری و رومیزی در طرح‌ها و ابعاد متنوعی عرضه می‌گردد. یکی از کاربردهای مهم تقویم استفاده از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی مشاغل مختلف است. بنابراین طرح لایه باز تقویم به تسهیل طراحی و چاپ تقویم توسط مشاغل مختلف کمک می‌کند. تقویم لایه باز در طرح‌های گوناگون برای موضوعات مختلف طراحی و بر روی وب سایت های گوناگون جهت دانلود و استفاده بارگذاری می‌شود. اگر شما نیاز به طراحی و چاپ تقویم تبلیغاتی در سریع‌ترین زمان ممکن دارید می‌توانید از طرح تقویم خام که به صورت لایه باز با فرمت psd در سایت‌های مختلف مانند طرح دات آی ار ارائه شده است استفاده کنید. استفاده از طرح خام تقویم نیاز به هزینه طراحی زیادی ندارد و شما می‌توانید با صرف هزینه اندک و خرید اشتراک طرح آماده تقویم را با کیفیت عالی دانلود و پس از اعمال تغییرات جهت چاپ آن اقدام کنید.

انواع تقویم رومیزی لایه باز با طرح طبیعت، فانتزی، عاشقانه

انواع تقویم رومیزی لایه باز با طرح طبیعت، فانتزی، عاشقانه

ویژگی طرح لایه باز تقویم قابل ویرایش

یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های طرح لایه باز تقویم، قابلیت ویرایش آن است. طرح تقویم قابل ویرایش به صورت لایه باز در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده و با فرمت psd ذخیره شده است. در طرح psd تقویم لایه‌ها به صورت جداگانه، کاملا مرتب و منظم قابل مشاهده و ویرایش هستند. کار با طرح آماده تقویم psd بسیار ساده است و کاربر می‌تواند با اندک دانش فتوشاپ، تقویمی با کیفیت و خلاقیت بالا طراحی و چاپ نماید. پس از خرید و دانلود فایل لایه باز تقویم، دسترسی به تمام لایه‌ها برای کاربر امکان پذیر است و می‌تواند المان‌ها و عناصر طرح تقویم را به دلخواه ویرایش نماید. همچنین در طرح تقویم بیزنسی، امکان درج لوگو و نام شرکت یا کسب و کار جهت تبلیغات و برند سازی وجود دارد. طرح خام تقویم لایه باز به به بهبود فرآیند طراحی تا چاپ تقویم در مراکز تبلیغاتی و چاپخانه‌ها نیز کمک بسیار زیادی می‌کند.

انواع مدل‌های تقویم لایه باز جهت طراحی و چاپ

تقویم‌ها در دو مدل تقویم رومیزی و تقویم دیواری می‌توانند طراحی و چاپ شوند. هر مدل از تقویم دارای ابعاد و سبک طراحی متنوعی است. طراحان گرافیکی اصول و ابعاد استاندارد طراحی برای هر یک از مدل‌های تقویم رومیزی و دیواری را رعایت می‌کنند. در ادامه در خصوص طرح هر یک از تقویم‌ها بیشتر توضیح می‌دهیم:

تقویم رومیزی لایه باز 

تقویم رومیزی، همانطور که از نامش مشحص است جهت قرار گرفتن بر روی میز و هر سطح مسطح دیگری در منزل و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همواره یکی از وسایل پرکاربرد در هر سازمان و یا ارگان و قابل استفاده روی میز هر فرد، تقویم رومیزی می باشد. امروزه کسب و کارهای مختلفی اقدام به طراحی و چاپ تقویم رومیزی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌کنند. به خوبی می‌دانیم که یک تقویم رومیزی در گوشه‌ی میز کار جا خوش می‌کند و تا پایان سال، نماینده‌ی برند شما در نزد مشتریان خواهد بود. بنابراین تقویم رومیزی با طرحی متمایز و خلاقانه است که می‌تواند برند شما را در دکوراسیون اداری ماندگار نماید. در حال حاضر تعداد زیادی طرح های لایه باز خلاقانه و جذاب تقویم رومیزی در اینترنت وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها جهت ایده پردازی و طراحی سریع تقویم رومیزی استفاده کنید. طرح های تقویم رومیزی لایه باز قابل ویرایش هستند و می‌توانند متناسب با نیاز، ویرایش شوند. طرح تقویم رومیزی خود شامل دو نوع طرح تقویم رومیزی پایه دار و تقویم رومیزی یادداشتی یا تقویم رومیزی مدیریتی است.

انواع تقویم رومیزی لایه باز با طرح طبیعت، فانتزی، عاشقانه

انواع تقویم رومیزی لایه باز با طرح طبیعت، فانتزی، عاشقانه

طرح تقویم رومیزی پایه دار لایه باز

تقویم رومیزی پایه دار معمولا به صورت ایستاده در ابعاد مستطیلی طراحی می‎‌شوند و به صورت افقی (طول بیشتر) یا عمودی (ارتفاع بیشتر) روی میز قرار می‌گیرند. طرح های دیگری از تقویم رومیزی لایه باز وجود دارد مثل طرح لایه باز تقویم رومیزی خشتی یا طرح لایه باز تقویم رومیزی برش خاص هم وجود دارد که در اندازه‌ی مربع یا شرایط برشی خاص طراحی می‌شود. تقویم رومیزی اداری می‌تواند دارای پایه‌هایی با جنس و نوع متفاوت مانند مقوایی، چوبی و سلفونی باشد. طرح لایه باز تقویم رومیزی پایه دار می‌تواند در تعداد برگ نیز متفاوت باشد و به صورت ۴، ۶ الی ۱۲ برگ طراحی شود.

دانلود طرح تقویم رومیزی اداری پایه دار

دانلود طرح تقویم رومیزی اداری پایه دار

دانلود طرح تقویم رومیزی اداری پایه دار

طرح تقویم رومیزی مدیریتی (یادداشتی) لایه باز

طرح تقویم رومیزی یادداشتی، یکی از اقلامی است که در ست‌های اداری حضور دارد و به صورت روزشمار طراحی و چاپ می‌شود. شیرازه‌ی تقویم رومیزی زیردستی، به صورت پانچ است و ابعاد استانداردی دارد. این نوع تقویم رومیزی، به دلیل ابعاد کوچک و جمع‌وجور خود، قیمت نسبتا ارزانی دارد و می‌تواند به عنوان یک گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه لحاظ شود؛ اما همین خصیصه‌ی ظریف و کم‌حجم بودن، به نقطه ضعف تقویم رومیزی یادداشتی هم بدل شده است و برندهای بزرگ که به دنبال طراحی و چاپ تقویم رومیزی شیک و لوکس هستند، از طرح تقویم مدیریتی استقبالی نمی‌کنند. هر ساله طرح لایه باز تقویم رومیزی مدیریتی متفاوتی توسط طراحان گرافیکی در وب سایت طرح دات آی آر ارائه می‌شود.

نمونه طرح تقویم مدیریتی و تقویم رومیزی زیردستی  با جایگاه یادداشت

نمونه طرح تقویم مدیریتی و تقویم رومیزی زیردستی  با جایگاه یادداشت

نمونه طرح تقویم مدیریتی و تقویم رومیزی زیردستی  با جایگاه یادداشت

تقویم دیواری لایه باز

تقویم دیواری معمولاً توسط مشاغل فروشگاهی جهت تبلیغات و برندسازی طراحی و چاپ می‌شود. تقویم دیواری، قابلیت طراحی در سایزهای متنوع و قابلیت چاپ و توزیع بر روی جنس های مختلف را دارد. تقویم دیواری تک برگ یکی از پر استفاده ترین انواع آن می‌باشد اما گاهی برای هر فصل یا هر ماه برگی جداگانه در نظر گرفته می‌شود. طرح تقویم دیواری آماده که به صورت طرح لایه باز تفویم دیواری در سایت‌های معتبری مانند tarh.ir نیز موجود می‌باشد کار را برای طراحان، چاپخانه‌‌ها و مشاغل بسیار راحت کرده است و فرآیند طراحی تا چاپ با سرعت بیشتری طی می‌شود. در تقویم دیواری لایه باز، تمام ماه‌های سال در یک صفحه قابل رویت هستند و در قسمت بالایی آن می‌توان از تصاویر، شعار تبلیغاتی، لوگو و راه‌های ارتباطی برای مشاغل مختلف استفاده کرد.  در فایل لایه باز تقویم دیواری، طراح به همه‌ی قسمت‌های طرح لایه باز دسترسی داشته و می‌تواند اطلاعات، تصاویر، جدول‌ها، المان‌ها و … را تغییر دهد و ذخیره نماید. تقویم لایه باز دیواری که معمولا فرمت آن .psd می‌باشد اختیارات زیادی را به کاربران می‌دهد.پس از پایان طراحی و ذخیره، امکان ویرایش مجدد و اعمال تغییرات را دارید.

نمونه تقویم دیواری با طرح شهدا، تقویم شهدایی و حاج قاسم

نمونه تقویم دیواری با طرح شهدا، تقویم شهدایی و حاج قاسم

نمونه تقویم دیواری با طرح شهدا، تقویم شهدایی و حاج قاسم

سخن آخر

اگر شما برای تبلیغات و برندسازی خود به دنبال هدیه‌ای پرکاربرد و همچنین ارزان قیمت هستید پیشنهاد ما به شما طراحی و چاپ تقویم ۱۴۰۳ است. سفارش تقویم بخصوص تقویم دیواری برای هر کسب و کاری مقرون به صرفه بوده و به دلیل کاربردی بودن، مخاطب پس از دریافت آن احساس رضایت می‌کند. امروزه انواع فایل لایه باز تقویم و سررسید جهت تسهیل در طراحی و چاپ فوری تقویم بر روی سایت‌های معتبری مانند طرح دات آی آر موجود است. کلیه طرح های تقویم لایه باز و خام توسط تیم حرفه‌ای و متناسب با اصول استاندارد طراحی شده‌اند. بنابراین پیشنهاد می‌شود از این طرح‌های آماده و تقویم خام جهت طراحی و چاپ تقویم تبلیغاتی خود بهره ببرید و با کمترین هزینه یک هدیه تبلیغاتی مناسب را به مشتریان خود ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *